Selasa, 14 Februari 2017

Ada apa dengan Sharnaaz Ahmad dan Fattah Amin.

Sharnaaz Ahmad.


Siapa Sharnaaz Ahmad.

Saya sebenarnya bukanlah peminat drama dan filem melayu. Jarang sekali saya berkesempatan menonton drama atau filem Melayu. Sebaliknya pula, saya adalah antara peminat filem Tamil, dan antara pelakon Tamil yang saya minati ialah Vikram, Arjun, Ajith, Vijay, Amy Jackson, dan paling saya minati ialah Superstar Rajnikanth.

Sharnaaz Ahmad?

Siapa Sharnaaz Ahmad. Saya hanya mengetahui kewujudan pelakon ini setelah menonton drama Suamiku Encik Sotong secara tak sengaja. Jujur, lakonannya amat membosankan.


Sharnaaz Ahmad menghentam Fattah Amin.
Betapa bodohnya akhlak Sharnaaz Ahmad.


Tiba-tiba nama Sharnaaz Ahmad menjadi tular di media sosial gara-gara kutukan dan caciannya ke atas Fattah Amin.

Melihat kepada bahasa yang digunakannya itu ternyata Sharnaaz Ahmad adalah manusia yang hodoh dan bodoh. Hodoh yang saya maksudkan ialah mulutnya hingga jelas terbukti kebodohannya itu.

Lagi satu, tulisan atau bahasa yang digunakannya membuktikan dia adalah seorang manusia yang kurang didikan agama, malah mungkin ketandusan kasih sayang serta pengemis perhatian masyarakat.

Elok benar jika selepas ini mana-mana pengarah mengarahkan sebuah drama bertajuk Suamiku Encik Babi Hutan, dan biarlah Sharnaaz Ahmad yang menjadi watak babi hutan tersebut. Benar watak babi hutan atau manusia berakhlak babi hutan amat sesuai untuk Sharnaaz Ahmad.

Melalui pemerhatian dan penelitian saya, Sharnaaz Ahmad dikenali hanya kerana mulutnya yang hodoh dan perangainya yang bodoh. Hodoh dan bodoh yang terlampau, malah mungkin dia adalah manusia yang paling hodoh(mulut) dan bodoh di Asia Tenggara. Kalau nak diharapkan mutu lakonannya, rasanya lebih baik tengok wonderpets.

Pesanan Buat Sharnaaz Ahmad

Perbaikilah mutu lakonan kamu. Biarlah kamu dikenang kerana lakonan yang hebat dan bermutu dan bukannya kerana hodoh mulut dan bodoh perangai.

2 ulasan:

  1. oh mai. saya memang tak minat dgn artis malaysia sbnrnya. mmg taknak ambil tahu pasal gosip. tp bila tgk gitu la dia update status, memang dia bukan seorang yg tiad didikan agama. hentam sana sini jatuhkan orang lain. mmg teruklah akhlak dia tu. mcm mana nak didik bakal isterinya nanti ? besar tanggungawab dia tu. semoga Allah bagi dia hidayah-Nya dan berubah ke arah yg lebih baik. better tak payah berlakon la. tak ada bagi sumbangan apa-apa pun.

    BalasPadam
  2. Betul tu. Semoga dia berubah jika tidak dia akan terus dibenci

    BalasPadam